top of page

תרצי שנחזור אליך עם פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה!

הסדנאות שלנו

מתכננים מסיבת הפתעה לילדה? כך תעשו זאת נכון

אם אתם חולמים להפתיע את הבת שלכם במסיבת יום הולדת מרגשת ויוצאת דופן, כדאי להתחיל בתכנון מדוקדק ומוקדם. בניגוד לעבר, שבו ימי ההולדת הסתכמו בפעילויות פשוטות, היום כל ילדה מצפה לחוויה מיוחדת ומרגשת. הפיכת יום ההולדת ליום שבו היא תרגיש כמו נסיכה היא מטרה שניתן להשיג על ידי תכנון מסיבה כיפית ומותאמת אישית, שתשלב הפעלות מרתקות, עיצובים קסומים ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים.

 

מסיבת הפתעה מושלמת לילדה

חשוב לזכור כי לכל ילדה יש את תחומי העניין וההעדפות האישיות שלה, לכן רק הגיוני להתחשב בכך. ישנן ילדות שישמחו למסיבת יום הולדת בסגנון נסיכות, פיות או חדי קרן, בעוד שאחרות יעדיפו מסיבות בסגנון הוואי, בסגנון הודו או בסגנון ספא. תוכלו כמובן לתכנן את המסיבה ביחד עם הילדה, על מנת להבטיח את שביעות הרצון המקסימלית שלה. בסופו של דבר, המטרה היא להבטיח לילדה שלכם ערב מיוחד, לכן רק הגיוני לערב אותה בעניינים. מצד שני, אם הרעיון של מסיבת הפתעה קוסם לכם יותר, כדאי שתתנו את הדעת לכל הניואנסים הקטנים. כדאי לציין כי אתם לא לבד, מאחר ותוכלו להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, שיסייעו לכם לבחור ולתכנן את המסיבה המושלמת עבור ילדת יום ההולדת.

 

מדריך לארגון מסיבת הפתעה חלומית לילדה שלך

1.     הכלל החשוב ביותר הוא לזכור כי הילדה שלכם מתרגשת מיום ההולדת שלה, לכן בשום אופן אין להתנהג כאילו שכחתם ממנו. אומנם מסיבת הפתעה של מבוגרים מבוססת לרוב על הרצון להפתיע את חתן יום ההולדת באמצעות התנהגות אדישה כלפיו וכלפי יום ההולדת שלו, אך התנהגות זו לא תעבור בשלום עם הילדה שלכם. לכן המטרה היא להפתיע אותה עם מסיבה מושלמת, בעוד שהיא מצפה לבילוי קטן וסולידי יותר, או לחילופין, מאמינה כי מסיבת יום ההולדת שלה תיערך ביום אחר.

2.     המטרה היא לארגן מסיבת יום הולדת מפוארת וגרנדיוזית, שתפתיע את הילדה ותאפשר לה ליהנות מאחד האירועים המרגשים ביותר בחייה. לצורך כך, חשוב להתאים את אופי המסיבה לגיל של הילדה ולתחומי העניין שלה. במידה ומודבר על ילדה שאוהבת פיות או נסיכות למשל, כדאי לוודא כי זהו הקונספט של יום ההולדת. מצד שני, ילדה שיותר מתחברת לכדורגל ולספורט תצריך מסיבה שנוגעת לתחומים האלו. הדבר נכון הן לגבי העיצוב של המקום והן לגבי סוג ואופי ההפעלות.

3.     אחד הטיפים החשובים ביותר הוא להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בתחום, מאחר וזוהי הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להבטיח לעצמכם מסיבה משוקעת ואיכותית. יש לזכור כי אנשי המקצוע מכירים היטב את התחום ויודעים להכין מסיבה מרגשת ומוצלחת, ללא שום חשש מפשלות של הרגע האחרון. אומנם ניתן לארגן את המסיבה בצורה עצמאית, אך תאלצו לתת את הדעת למגוון עצום של תחומים שונים, כולל עיצוב, הפעלות, עוגה, כיבוד ועוד.

4.     מאחר והמטרה היא לארגן מסיבת הפתעה, יש צורך להסתיר מילדת יום ההולדת את הסוד הגדול. לצורך כך, כדאי להיעזר בשכנים או קרובי משפחה, על מנת לאחסן בביתם את כל הציוד והכיבוד הנדרש עבור האירוע.

5.     תנו את הדעת לתקציב שלכם, מאחר ומסיבת ההפתעה שלכם יכולה לעלות כמו אירוע קטן, במידה ולא הגבלתם את עצמכם לתקציב ידוע מראש. לכן קחו את הזמן ותכננו את התקציב המתאים לכל אחד מהפרמטרים של המסיבה, החל ממחיר ההפעלה ועד למחיר הכיבוד, הקישוטים וכדומה.

6.     כדאי לתכנן את רכיב ההפתעה בתוך המסיבה, על מנת להבטיח לילדה שלכם אירוע מרגש ברמה הגבוהה ביותר. למשל, אם הילדה רגילה לחגוג רק עם בני המשפחה, תפתיעו אותה עם כל החברות שלה לכיתה. כמו כן, רכיב ההפתעה יכול לכלול סבתא שגרה בחו"ל, קרוב משפחה אהוב שחזר ממילואים וכדומה.

7.     תנו את הדעת לעיצוב המקום, מאחר והעיצוב משפיע באופן ניכר על האווירה ועל רכיב ההפתעה. למשל, אם תבחרו לארגן את מסיבת יום ההולדת בגינה הפרטית שלכם, כדאי לקשט אותה מראש עם בלונים וסרטים צבעוניים, שיגבירו את אפקט השמחה והחגיגה.

8.     הטיפ האחרון והחשוב ביותר הוא לתעד את האירוע! מומלץ לארגן עמדת סלפי שתסייע לילדת השמחה ולחברות שלה לתעד את האירוע, תוך כדי שימוש באביזרים שונים, כגון צעיפים, כובעים, משקפיים מצחיקים וכדומה.

 

מסיבת הפתעה – נקודות נוספות למחשבה

כמובן שכל מסיבת הפתעה מחייבת עוגת יום הולדת מושקעת ומומלץ להגיש את העוגה בליווי טקס עוגה מקצועי. מדובר על הזדמנות נפלאה עבור ילדת יום ההולדת להרגיש אהובה ומוערכת על ידי החברים ובני המשפחה שלה. במעמד זה כולם יכולים לברך אותה וכמובן ליהנות מהרגע המרגש של כיבוי הנרות ואכילת העוגה. מומלץ לחלק מתנות לבנות המשתתפות, על מנת להבטיח תחושה חיובית ומזכרת נעימה מהאירוע.

 

מסיבת הפתעה לילדה – שורה תחתונה

​אנו באבקת פיות נשמח לסייע לכם לתכנן מסיבת יום הולדת מושלמת לילדה שלכם. אצלנו תמצאו מגוון רחב של סדנאות יצירה להפעלה עצמאית, לצד מבחר עצום של קונספטים שונים למסיבות יום הולדת מקצועיות, הכוללות הפעלה מושקעת, תלבושות צבעוניות, מסיבת ריקודים, עיצוב מקצועי של המקום, משחקי העצמה, טקס עוגה ועוד. אנו מקפידים על כל הפרטים הקטנים ונשמח להבטיח יום הולדת מפתיע, מרגש ומושלם עבור הבת שלכם!

18 צפיות0 תגובות

Comments


הגר אוחנה

שמי הגר, ילידת ת"א ואמא לבנות מקסימות ומתוקות!
אקדמאית, מגיעה מעולם משאבי אנוש, גיוס, פרט ורווח בחברות גדולות. 
עם סיום שליחות בת מס' שנים בחו"ל בחרתי להקים את אבקת פיות מתוך התשוקה לארגן אירועים, להפיק, ליצוק תוכן איכותי ומיוחד.
זה התחיל ממסיבה מיוחדת לבתי הבכורה, התפתח לחברים הקרובים ומשם באהבה גדולה אליכם!

מוזמנות לכתוב לי בפייסבוק שלי או במייל avkatfeyot@gmail.com

bottom of page