top of page

תרצי שנחזור אליך עם פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה!

הסדנאות שלנו

כך תתכננו יום הולדת קסום במחיר נוח

היום ניתן לשמוע יותר ויותר על מסיבות יום הולדת יקרות ולא פרופורציונליות, הגורמות להורים רבים להוציא סכומי כסף משמעותיים. חשוב לזכור כי אין שום צורך לקרוע את הכיס, מאחר ותוכלו להבטיח את המסיבה המושלמת לילדה שלכם גם במחירים שפויים והגיוניים יותר. במאמר זה נספק לכם מספר טיפים ועצות, שיסייעו לכם לארגן מסיבת יום הולדת מרגשת ובלתי נשכחת במחיר הגיוני יותר.

 

מסיבת יום הולדת בתקציב המתאים לכם

ימי ההולדת של היום אינם דומים כלל לימי ההולדת של פעם, שהתבססו בעיקר על משחקי חברה ושולחן כיבוד שהכיל בעיקר חטיפים ובורקסים. היום ישנה ציפייה לאוכל מיוחד ומרשים יותר, עיצוב מושקע של המקום וכמובן הפעלה ברמה גבוהה. אך חשוב לזכור כי תוכלו לארגן מסיבת יום הולדת מושקעת בתקציב שהכי מתאים למשפחה שלכם. קשת המחירים רחבה, לכן עם מעט השקעה תוכלו להבטיח לעצמכם יום הולדת מוצלח, מבלי לבזבז יותר מדי. בכל מקרה, אל תתנו ללחץ של ההורים האחרים להשפיע עליכם.

 

כיצד לתכנן נכון את מסיבת יום ההולדת לילדה שלכם?

ישנם גורמים רבים ששווה לקחת בחשבון, על מנת להבטיח את מסיבת יום ההולדת האידיאלית ביותר. הגורם הראשוני חייב להיות התקציב העומד לרשותכם, מאחר ותוכלו להפיק חגיגה ברמה של חתונה קטנה, או לחילופין, חגיגה קטנה וצנועה יותר. לאחר שנסגרתם על התקציב העומד לרשותכם, כדאי שתתחילו לחשוב לגבי מיקום המסיבה, כמות המוזמנים, הציוד הנדרש עבור המסיבה וכדומה. במידה ואתם מתכננים מסיבה בגינה הציבורית או על שפת הים, תצטרכו להתארגן מראש על הציוד הנדרש, כגון מחצלות, ציליות, כריות וכדומה. מומלץ גם לקחת בחשבון את רמת ההשקעה שלכם באוכל, מאחר ותוכלו להזמין קייטרינג בהתאמה אישית, או לחילופין, להסתפק בנשנושים, חטיפים וממתקים בלבד. אך הנושא החשוב ביותר בכל מסיבת יום הולדת הוא ההפעלה של הילדים, מאחר ואף  אחד לא ירצה להגיע ליום הולדת משעמם.

 

איך להבטיח יום הולדת כיפי ומעניין לילדה שלך?

אתם יכולים לבחור בין 2 אופציות מרכזיות – להזמין חברת הפעלה שתפעיל עבורכם את הילדים, או לחילופין, תוכלו להפעיל אותם בצורה עצמאית, באמצעות ערכות יצירה מושקעות ואיכותיות. כמובן שהפעלה עצמאית תהיה זולה יותר, אך תוכלו ליהנות גם מהפעלה מקצועית במחיר נוח ומשתלם, הכולל את כל האספקטים של המסיבה.

אחת האופציות המומלצות ביותר היא לבחור בסדנה לכבוד יום ההולדת, אשר תהווה את מרכז הפעילות. תוכלו לבחור מבין מבחר רחב של סדנאות שונות, הכוללות ערכות יצירה להפעלה עצמית החל מערכה לעיצוב חולצה או ערכת יצירה לעיצוב תיק ועד לסדנת עיצוב סבונים, הכנת מוצרי טיפוח, הכנת לוכד חלומות וכדומה. מומלץ כמובן להתאים את הסדנה הנבחרת לגיל הילדה ולכמות המשתתפים. הסדנה כוללת את כל החומרים הנחוצים עבור הפעילות, לצד הזמנה מעוצבת שתישלח למשתתפות, עיצוב המקום ויצירת אווירה קסומה ונינוחה, עמדת קבלת פנים הכוללת קעקועים, איפור או לק וכמובן מוסיקה חגיגית שתלווה את האירוע, כולל מערכת הגברה מקצועית. כמובן שהסדנה כוללת הדרכה וליווי מקצועי, לצד משחק העצמה, מסיבת ריקודים סוחפת וכמובן טקס עוגה חגיגי ומרגש.

 

מסיבת יום הולדת מושקעת

אופציה מומלצת נוספת כוללת מסיבת נושא, כלומר כל חגיגת יום ההולדת תהיה מכוונת לנושא ספציפי, המתאים לתחומי העניין ולגיל של הילדה. תוכלו לבחור מתוך מבחר עצום של נושאים שונים, החל ממסיבת חד קרן ועד למסיבת פיג'מות, מסיבה הודית, מסיבת ספא, מסיבת נסיכות ועוד. זוהי האחת האופציות המומלצות ביותר, מאחר ולא תצטרכו לדאוג לכלום. מסיבה מסוג זה תאורגן באופן מקיף על ידי אנשי מקצוע מהתחום, כולל עיצוב המקום ויצירת האווירה הרצויה. החבילה כוללת הזמנה מעוצבת למשתתפות, 2 עמדות לבחירה בקבלת הפנים – איפור, לק או קעקועים וכמובן מוסיקה חגיגית לכל אורך האירוע ועוד.

 

מהם היתרונות של מסיבת יום הולדת המתוכננת באופן מקצועי?

מעבר לעובדה שלא תצטרכו להתעסק בדבר, מדובר על מסיבה מוצלחת ובלתי נשכחת, שתשמח את ילדת יום ההולדת ואת כל החברות שלה. אנשי מקצוע מהתחום ידאגו ליצירת האווירה השמחה ויספקו לכם אירוע מעוצב ומרשים, כולל מערכת הגברה מקצועית והפעלה מקצועית. מסיבת נושא כוללת תלבושת ייחודית לילדת יום ההולדת ולכל המשתתפות, משחקים מהנים ומעצימים, מסיבת ריקודים סוחפת, טקס ברכות וטקס עוגה חגיגי ומרגש. בנוסף, כל אחת מהמשתתפות תחזור הביתה עם מתנה קטנה, שתהווה מזכרת תמידית לאירוע המוצלח והמרגש הזה.

 

איך לבחור את המסיבה המושלמת בהתאם לגיל הילדה שלך

ישנה חשיבות לתכנון נכון של המסיבה בהתאם לגיל של הילדה, על מנת להבטיח את המסיבה המהנה והכיפית ביותר. בגיל צעיר מומלץ להשקיע במסיבות אינטימיות יותר, המאפשרות לילדה ליהנות מתשומת הלב ולחגוג עם האנשים הקרובים אליה ביותר. לעומת זאת, בגיל מבוגר יותר תוכלו להשקיע במסיבה מושקעת וגדולה יותר, שתכלול יותר משתתפים וכמובן פעילויות מורכבות יותר. בכל מקרה, תוכלו להיעזר בערכות היצירה על מנת ליהנות מיום הולדת אינטימי יותר, או לחילופין, להשקיע במסיבת יום הולדת בנושא ספציפי, על מנת ליהנות מהפעלה מקצועית ודאגה לכל הפרטים הקטנים ביותר.

 

לסיכום

אנו באבקת פיות נשמח לספק לכם ייעוץ והכוונה, במטרה להבטיח לכם את מסיבת יום ההולדת המושלמת עבור הילדה שלכם. אצלנו תמצאו ערכות יצירה להפעלה עצמאית, לצד וותק וניסיון של שנים בהפעלה מקצועית של מסיבת יום ההולדת המושקעת והמרגשת ביותר עבור הילדה שלכם!

 


6 צפיות0 תגובות

Comments


הגר אוחנה

שמי הגר, ילידת ת"א ואמא לבנות מקסימות ומתוקות!
אקדמאית, מגיעה מעולם משאבי אנוש, גיוס, פרט ורווח בחברות גדולות. 
עם סיום שליחות בת מס' שנים בחו"ל בחרתי להקים את אבקת פיות מתוך התשוקה לארגן אירועים, להפיק, ליצוק תוכן איכותי ומיוחד.
זה התחיל ממסיבה מיוחדת לבתי הבכורה, התפתח לחברים הקרובים ומשם באהבה גדולה אליכם!

מוזמנות לכתוב לי בפייסבוק שלי או במייל avkatfeyot@gmail.com

bottom of page