top of page

תרצי שנחזור אליך עם פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה!

הסדנאות שלנו

6 טיפים ליום הולדת בלתי נשכח לבנות



ילדת הקסם שלכם חוגגת אוטוטו יום הולדת? בואו למקסם את האירוע הזה עוד משלב התוכניות וללכת בצעדי ריקוד כל הדרך אל האירוע: תכנון נכון, התאמה לאופי הילדה, בחירת קונספט ותוכנית אינטראקטיבית יהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת. כאן בהמשך טיפים מעולים להפקת יום הולדת בנות מניסיונה של הגר - מפעילת ימי הולדת בנות מקצועית ובעלת העסק "אבקת פיות". 



1. שבו לשיחה של אבא-אמא-בת בכל שתיית משקה מרשמלו


או שוקו או מיץ תפוזים, מה שחשוב הוא לדסקס את האירוע העתידי באווירה טובה, נינוחה ורגועה. ימי הולדת עלולים להפוך למאבק מתיש אם הילדה מתעקשת לממש פנטזיות וההורים מתעקשים להיצמד לכללי המציאות. באווירה של שיתוף ושל כבוד לרצונות שלה בד בבד עם הצבת גבולות ברורים של מסגרת תקציב ואופי האירוע - ניתן להשיג מסיבת יום הולדת שכבר משעת התכנון נעשית באווירה מחויכת.



2. התאימו את סגנון המסיבה לאופי הילדה


חוץ מזה שהן אוהבות חד קרן בכל מאודן ונהנות להסתרק מול המראה שעות ארוכות - בנות שונות אחת מרעותה ולכל אחת העדפות, תחביבים ונטיות אופי אחרות. מסיבה זו מומלץ להימנע מ"העתק הדבק" של מסיבת יום הולדת של בת החברים (היא כללה קליפ בו הילדה כיכבה בשירה ומשחק מה שבשום אופן לא מתאים לפרפרית ביישנית שלא סובלת שירה בציבור אבל היא אמנית בנשמתה). 


מתוך הבנה לנפש הילדה נוכל להתאים מסיבת יום הולדת חגיגית באווירה קסומה, להלן רעיונות ליום הולדת מושלם בהשראת האתר המקסים של הגר - "אבקת פיות":


יום הולדת לוכד חלומות


בתרבות האינדיאנית "לוכד חלומות" נועד להבטיח את התגשמות החלומות הטובים. יום הולדת לוכד חלומות מתאים לילדות מלאות תום, בעלות אופי יצירתי וחוש דמיון מפותח שקמות כל בוקר ומספרות על החלומות שלהן לפרטי פרטים.


סדנת "לוכד חלומות" תכין כל משתתפת לוכד חלומות מעוצב תוך שימוש בחומרים מרגשים ובאלמנטים המסמלים את התרבות האינדיאנית. מסיבת יום ההולדת תלווה במוזיקה ובריקודים תואמי אווירה.




יום הולדת פרחים


מה יותר מתאים לילדת הפרח שלכם מיום הולדת פרחים קסום בו היא שוזרת בעצמה זר פרחים חגיגי ומכינה סידור פרחים בליווי מקצועי? הגר מאבקת פיות מלווה ימי הולדת יצירתיים עם הווי פורח ויופי של סידורי פרחים. יום הולדת אידיאלי לילדת קסם שאוהבת פרחים בכל מאודה.




3. העדיפו יום הולדת קונספטואלי


מסיבת יום הולדת בקונספט ספציפי יוצרת אחידות ומשדרגת את המסיבה הן הרמה הויזואלית והן ברמת התוכן. תוכלו לבחור ביום הולדת נסיכות דיסני מבית אבקת פיות שיהווה מסגרת לכל פעילות המסיבה: תלבושות, תוכנית, אווירה ועיצוב החלל. דוגמה נוספת היא יום הולדת חד קרן: גם כאן אתם מקפידים על הופעה מושלמת הכוללת לבוש מתאים, כיבוד מעוצב תואם קונספט ומזכרת ייחודית לקחת הביתה - גם היא בסגנון חד קרן. יום הולדת קונספטואלי הוא אירוע ברמה גבוהה יותר. נקודה.



4. הקפידו על בחירת תוכנית מעצימה לכלת יום ההולדת


תזכורת: יום ההולדת של הילדה אינו רק מפגש חברות כיפי, הוא בהחלט היום שלה וזו ההזדמנות שלנו כהורים לתת לילדה בוסט של העצמה וזריקה של כוח. לאורך האירוע נקפיד לשים אותה במרכז כך שהיא תהיה חלק בלתי נפרד מהנחיית התוכנית, מחלוקת החומרים ליצירה, מחיתוך העוגה ומנתינת המזכרות בסוף האירוע.

 

שימו לב כי כלת יום ההולדת לא חייבת להיכנס לנעליים לא לה, אם היא ביישנית באופיה, לא יהיה טעם לדחוף אותה להגיש נאום מאולץ. עם זאת, נוכל להעצים אותה במגוון דרכים אחרות שלא תגרומנה לה להסמיק: פעילות הכוללת מתן מחמאות לכלת יום ההולדת מטעם המשתתפות, תפקידים אותם רק היא תבצע ועוד.



5.  הכינו את התפריט האהוב על כלת יום ההולדת


כשאנו מכינים תפריט קולינרי התואם את ההעדפות שלה, אנו בעצם משדרים לה: 'היי ילדה שלנו, את סופר חשובה לנו!'

 

ייתכן ויש שיחלקו עלינו ,אבל בעינינו, מסיבת יום ההולדת אינה הזמן הנכון להפגין כישורי בישול אורגני או להקפיד על תזונה מאוזנת. הילדה אוהבת פיצה וצ'יפס? היא חולמת על וופל בלגי עם סוכריות? זה הזמן שלנו להגשים לה חלומות ולשים בסטנדביי את הנחיות הדיאטנית. מקצת ג'אנק פוד פעם בשנה עוד לא קרה כלום לאף אחד…



6.  חלקו מזכרת לסיום 


לא משנה אם בחרתם לחלק תמונות על מגנט או מחזיק מפתחות עם שם - חשוב שתקפידו לחלק בסוף האירוע מזכרת כדי שכל משתתפת תוכל להיזכר באירוע המתוק הזה הרבה אחרי שהוא ייגמר.

שימי לב כי ימי הולדת של הגר מ"אבקת פיות" כוללים פעילות יצירתית אטרקטיבית שבסופה תמיד יוצאים עם משהו מקסים ביד: חולצה אופנתית בעיצוב אישי, ערכת סבונים מפנקת או מתנה שווה במיוחד. 



לסיכום


חוויית מסיבת יום הולדת בסופו של ים היא פונקציה של תכנון נכון והרבה גמישות בזמן האירוע גם אם הדברים מתרחשים קצת אחרת ממה שתכננו. חולמים על מסיבת יום הולדת חלומית? הגר, מעצבת ימי הולדת לבנות ומפעילה ידועה, מציעה ליווי מקיף לימי הולדת לבנות, מבראשית כשהיא מבטיחה לפזר את אבקת הקסם שלה כדי שכל המשתתפות יודו פה אחד שהיה מושלם. התקשרו עכשיו ובררו על יום הולדת לנסיכה שלכם, זה לא עולה כסף, מקסימום תקבלו השראה…

29 צפיות0 תגובות

Comments


הגר אוחנה

שמי הגר, ילידת ת"א ואמא לבנות מקסימות ומתוקות!
אקדמאית, מגיעה מעולם משאבי אנוש, גיוס, פרט ורווח בחברות גדולות. 
עם סיום שליחות בת מס' שנים בחו"ל בחרתי להקים את אבקת פיות מתוך התשוקה לארגן אירועים, להפיק, ליצוק תוכן איכותי ומיוחד.
זה התחיל ממסיבה מיוחדת לבתי הבכורה, התפתח לחברים הקרובים ומשם באהבה גדולה אליכם!

מוזמנות לכתוב לי בפייסבוק שלי או במייל avkatfeyot@gmail.com

bottom of page